Redizajn logotipa – kako da prođe što bezbolnije?
Većina naših klijenta je imala logotip koji je napravljen prije više od deset godina, ima zastario vizual i klijenti više nisu zadovoljni s njime. No osjećaju otpor i boje se napraviti redizajn logotipa, odnosno nisu sigurni žele li sada podnositi taj trošak, a i sami nisu sigurni kako žele točno da novi logotip izgleda.
Redizajn logotipa – zašto ga treba napraviti
Zato što nema smisla raditi novu web stranicu ili bilo koji drugi marketinški materijal sa starim logotipom, a tražiti novi vizual ostalih elemenata. Dizajn svih materijala uvijek prati logotip i gotovo je nemoguće kombinirati stari logotip s modernim vizualnim rješenjima na promocijskim materijalima.
Jako često vidimo i puno verzija nekog logotipa, rastegnuta rješenja, dodavanja vizuala u logotip kako je i kada kome pasalo. To jednostavno ne funkcionira. Isto je kao da vašoj tvrtki netko mijenja ime kako hoće. Ukoliko želite biti prepoznatljivi – logo je jedan od vaših najvažnijih alata.
Je li moguće redizajnirati logo u kojem će ostati onaj štih tradicije? Naravno da je moguće. Pitanje je samo tko su sada vaši kupci i je li to prirodni dio vaše strategije razvoja poslovanja koji logotip mora pratiti.
Kada se izradi novi logotip, uz njega predajemo knjigu standarda. To je dokument koji uvijek šaljete kada vas netko traži logotip. U knjizi standarda su određene sve sastavnice logotipa, što je dopušteno, a što nije. Time ćete osigurati da vaš brend bude uvijek jednako i dobro komuniciran. Ne morate se brinuti zbog promjene, dobar dizajner će odraditi dobar posao. Novi logotip ćete najprije postaviti na web stranicu, potpis, memorandume i to zaista nije kompleksan korak. Naravno, mi ćemo vam u tome pomoći.